#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
  • SKU:
  • Availability: in stock Many in stock Out of stock You can purchase this product but it's out of stock

#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG

RM25.00 MYR
Shipping calculated at checkout.
  • Vendor: bc
  • Product Type: Buku
  • Barcode: 9789671370025
DESCRIPTION

SINOPSIS

Kisah ini sudah lama. Editor yang seorang ini, datang dan kemukakan cadangan dia. Dia kata, nak ambil status2 FB saya yang lama2, status2 yang terpilih, buat jadi buku.

Saya tidak berapa berkenan dengan cadangan dia. Sebab saya belum sampai taraf lagi untuk buat macam tu (sedar diri T__T). Tapi saya tak kata tak nak, cuma saya buat ayat yang menyusahkan dia dengan harapan dia akan mengalah.

"Tapi aku malas nak kumpul2 ni. Kalau kau kumpulkan, baru aku ok."

Tapi dia okey pula. Kemudian selepas beberapa ketika, dia beri saya tengok layout awal. Eh, lepas baca, feel baca balik tulisan kita pada layout buku sangat berbeza dengan feel baca pada layout facebook. Saya mula lembut hati.

Kemudian waktu nak beri tajuk, saya tak tahu nak letak tajuk apa. Dia beri cadangan, tajuk #jangankataabangtakpayung

Saya yang sudah malas nak berfikir, pun ok.

- BAHRUDDIN BEKRI

 

TESTIMONI

“…Mampu mencari pil anti-stress dan nasihat yang segar, bacalah karya beliau…”

 NOR AZIZAH ALING, ISTANA KEHAKIMAN, PUTRAJAYA

 

“Buku ini mempermainkan perasaan saya. Mula-mula saya ketawa tidak terhenti-henti…tiba-tiba, terasa muka ini ditampar oleh realiti…”

– HAIRUL FAIZAL ADLI, PENJUAL BUKU ONLINE

 

“…Rawatan alternative bagi merawat hati yang galau…”

– N. SAFINAS GHAZALI. KAKITANGAN KERAJAAN

 

“…Bijak menyelitkan nasihat, sindiran, dan teguran dengan cara yang lebih ‘berlapik’…”

– NORFADILAWATI SHAMSAWI, SURI RUMAH

 

“Beliau umpama ahli hikmah yang bermain FB…”

– ALIF FIRDAUS AZIS, KARTUNIS DAN ANIMATOR

 

“Baha… Kau buat buku ni dengan PTS la, Baha…”

– WANZU ALWAN (BUKAN NAMA SEBENAR)



===========================
Format: Paperback
Saiz: 5.25" x 7.5”
ISBN-13: 978-967-13700-2-5
Jumlah Muka Surat: 174
Berat (Kg): 0.20
===========================





ADDITIONAL INFORMATION
Color: Blue, Purple, White
Size: 20, 24
Material: 100% Polyester
REVIEWS

Share via

RECENTLY VIEWED PRODUCTS

BACK TO TOP